9 Aralık 2004

Sona yaklasirken

Dun son derste bilgisayar adaptorunu unutmusum sinifta... Bu sabah erkenden gittim ama bulamadim. :( Bilgisayarimin sarji bitmeden once yazdigim son yazi bu sanirim, umarim yakin zamanda bulabilirim yoksa yeni adaptor almam gerekicek :(



Bugun presentasyon vardi, fena gecmedi, hoca biraz daha gulumse dedi presentasyonu yaparken. Benim o sirada agliycak onca sebebim var, kafamda elli turlu dusunce, bir de sunumun stresi var, bende gulmek enerji sacmak isterim tabi ama olmuyor, hayir konuda 'performance management' guluncek eglenceli bi konuda degil, durduk yere gulsem neye guluyor bu sebek diycekler siniftakiler... Kadin interview reportumada dusuk sayilabilcek bi not vermis zaten. Bari A- verse final notuma. Neyse bir dersden kurtuldum kaldi 3 ders.



Neyse saolsunlar 3 finalimi 2 gune sigdirmayi basarmis sevgili okulum, 2 hafta final haftasi var, ben anlamiyorum bunlarin mantigini gercekten. Neyse sevgili polyana 3u ayni gunde de olabilirdi degilmi?



Carsamba gunu ozgur bir insan olucam, sonra pazartesi gunu ablama siparis verdigim notebook un da gelmesi gerekiyor. Carsambadan sonra san joseyi gezerim heralde pazartesi gunune dek... Burada ice skating pisti actilar downtownda, palmiyelerin altinda buz pateni kayabiliyosun, agaclar bumper gorevi goruyor... Ertesi gunde okulun acik yuzme havuzuna girerim iste, oyle mevsimleri karistiririm biraz. Tech museum var orayi da gezerim... Pazartesi gunu de new yorka ucucam, zerenle 5-6 gun christmas vakti new yorku gezicez de benim kislik hic bir seyim yok orada nasil usuycem belli degil, burada hala parmak arasi terliklerle geziyordum 2 gune kadar. Burada da sansima yagmur yagiyor 2 gundur. Obur spor ayakkabilarimin icine de su kaciyor yururken, tam sefillik, yururken civik civik su sesi falan geliyordu yani, mecburen odaya gidip degistirdim ama bu giydiklerimde ciddi is adami ayakkabisi formatinda, kotun altina olmuyor tabi.. Baska da ayakkabim botum falan yok, en kotu new yorkda da boole corap giyip parmak arasi terliklerle christmasda takilirim. Burada hakkaten corap+parmak aerasi terlik giyen insanlar var(cogunlukla japonlar)Garip yani, birde burada cok garip bi moda daha var anlam veremiyorum yani: o kadar dusuk bel pantalon giyiyolarki oturduklarinda herkesin bi tarafinin catalina kadar gorebiliyosun yani ama sisman-zayif, erkek-kadin hepsi boyle yani... Hele erkeklerde boxer gobege kadar cekiliyor, pantalon boxerin altindan tam belin elmacik kemigi hizzasinda kemerle tutturuluyor falan. Komikle cirkinlik arasinda birsey... Su anda dusundumde erkeklerde dusuk bel giyipde oturdugunda bi tarafi gorunenlerin aslinda hic boxer bile giymedigine karar getirdim ve korktum bi an.



Neyse ayin 27sinde de newyorkdan istanbula donucem sonunda... Home sweet home...







Hiç yorum yok:

Yorum Gönder