19 Mayıs 2005

Ilk video ve mp3 postum

Asagida gordugunuz gibi web sayfama ilk videomu post ettim, embedded yapmak icin cok ugrastim ama olmadi :( Genede download edip izleyebilirsiniz. Yaparken Putfile servisine videoyu yukledim, videonun linkine tiklayip izlerken sag klikle propertiesden videonun tam adresini ogrendim, sonra videodan bi screenshot alip Hello ile post ettim ve sonra o postu wbloggar ya da Blogger dan edit edip, html kisminda resmin linkini buyuk resim yerine buldugum video url si ile degistirdim ve tadaaa.... Baska bir sekilde mp3 dosyalarida yukleyebilirim

UploadHut yardimiyla mp3umuzu yukluyoruz sonra yukledigimiz mp3 un album kapagini sirf daha gozuksun diye bulup onu da uploadhut a yukluyoruz. Boylelikle album kapagina klikleyen okuyucularimiz sarkiyida indirebilcek.


Sarkimiz 'Women Like a Man - Damien Rice
Gonul isterdiki bu ikisinide embedded yapabilseydim... birgun o da olucak.

Guncelleme: Putfile dosyayi sildigi icin Youtube'dan videosunu yerlestirdim, birgun embed olucak demistim ;) 30/10/2006

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder