9 Ağustos 2007

Lab. anıları

Ben ve lab.da ki deney setimiz, ben ona çift biraver ismini koydum. Birlikte güzel ölçümler yaptık, ucuna motorlar-pervaneler takıp döndürüşünü izledim duygulanıp. En verimli çalışma gerilimini, akımını bulduk, saniyede ne kadar hidrojen alması en ideali onu hesapladık. Bunu şöyle düşünün, biri sizin yerinize size en yakışacak kıyafet budur, sen en rahat bunda hareket edersin, senin poponu en güzel bu gösterir diyerek sizin yerinize bu kıyafetleri alıyor. İşte ben de bunun benzeri şeyler hesapladım sırf yakıt pilim için :)

Bu yoklukta bile onu herşeyin en güzeli, en safıyla besledim... (Kola şişesi içinde saf su tutmak tam türk işi ama türklerin plastik kola şişelerine karşı bir zaafı var bence, her iş için onları kullanmak istiyoruz nedense)

Sonuç olarak şunu söyleyebilirim, deney raporu yazmak sıkıcıdır, hatta öyle sıkıcıdır ki bundan kaçınmak için günlüğüne böyle şeyler yazdırır insana. Herşeye rağmen seni seviyorum çift biraverim, hidrojenin hiç eksin olmasın...

6 yorum:

  1. Raporu çok kısa tutmuşsun :)

    YanıtlaSil
  2. sene başından beri yaptığımız
    deneylerin raporları hep birikirdi,
    dağ gibi olurdu. tabi, dağ gibi
    olduğunu yazdıklarımızı üst üste
    koyunca anlardık. :)

    rekorum ise, 12-13 deney raporunu
    2 günde yazmak. tabi beni geçenlerde
    vardı, kıskanırdım, evet :P

    YanıtlaSil
  3. Mert bak buna süper valla birde gazete olayı olmamış hala ya mail attım sana görmedin mi :(

    http://www.edasuner.com/deney/

    YanıtlaSil
  4. bulut cocuk nerelerde Mert?

    Amerika'ya geliyormusun gezmeye?

    YanıtlaSil
  5. @metin: bu aralar zamanımı iyi kullanamıyorum ama sanırım haftaya bodruma gittiğimde dinlenirken tamamlayacağım bulut çocuk hikayesini, bu arada Amerika'ya gezi şu anda gündemde pek yok iş yüzünden, aralık ayında askerliğe gideceğim belki askerlik dönüşü :)

    YanıtlaSil
  6. Mert bey Mert beyy..Blog yazarları buluşmaları,radyo gezisi,lab çalışması derken sanırım unuttunuz blogunuzu..

    YanıtlaSil