11 Şubat 2006

Bosol bosol bosol sevgili danismanim

Simdi bizim proje danismanlarindan birinin yaptigi birseyi duydum, cok sinirlendim mumkunse cikaricaz o danismani projemizden.

Efendim gecen donemden beri projeyi yapiyoruz, yaptigimiz arastirmalarla ilgili rapor tutup bunu danismana gonderiyorum ben eposta ile, adamdan hic cevap gelmiyor, bende gidip yuzyuze konusuyordum aldiniz mi epostayi diye, aldim aldim diyor. Peki diyorum. Neyse son prezentasyon asamasinda adam dinledi bizi ve oyle sorular sorduki projeyi bir kere bile okumadigini belli etti. Orada uyuz olmustum zaten. Allahtan diger danismanimiz daha iyi ilgileniyor.

Neyse asil yaptigi sey, simdi bizim projeler icin en az bir tane okuldan, bir tane de silikon vadisi firmalarindan yuksek lisansli bir danisman bulmamiz gerekiyordu. Benim proje arkadasimin calistigi sirket Leadtek'den patronu da bizim disaridan olan danisman kurulu uyemizdi.

Gecen donem sonundaki prezentasyondan sonra bizim danismana eposta atiyorum, adamdan hicbir cevap gelmiyor, bende Istanbul'da oldugum icin gorusemedim. Sonra diger proje arkadasimdan duydum ki bizim uyuz danisman is baglantisi yapmak icin o Leadtek'teki diger danismanimiza eposta atmis kendi...

Sen bizim projeyle hic ilgilenme, projeyi dogru duzgun bir kere bile okuma, prezentasyonda da salak salak sorular sor sonra da sirf kendine network olusturmak icin bizi kullan.

Patronu cok guzel cevap yazmadi adamin epostasina, bizde bu danismani proje komutesinden cikariyoruz cok guzel.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder