21 Mart 2013

Aşık Veysel - Hiçbir Türlü Bulamadım Ben Beni


Yıllarca aradım kendi kendimi
Hiçbir türlü bulamadım ben beni
Hayal mıyım rüya mı bilinmez
Hiçbir türlü bulamadım ben beni

İnsan mıyım mahluk muyum ot muyum
Ekilir biçilir bir nebat mıyım
Yoksa görünüşte bir sıfat mıyım
Hiçbir türlü bulamadım ben beni

Leyla mıyım Mecnun muyum çöl müyüm
Arı mıyım çiçek miyim bal mıyım
Köle miyim bir güzele kul muyum
Hiçbir türlü bulamadım ben beni

Varlığım yokluğum bir Veysel adım
Gök kubbede kalacaktır ses kadim
Elli üç yıl kendi kendim aradım
Hiçbir türlü bulamadım ben beni

15 yorum:

  1. Aşık Veysel çok önemli şairlerimizden

    YanıtlaSil
  2. Çok hoş!

    'Varlığım yokluğum bir Veysel adım'

    Böyle bir yaklaşım ile hayat rahat olur bence...

    YanıtlaSil
  3. Aşık Veysel gibi biri dünyaya gelmez heralde birdaha :)

    YanıtlaSil
  4. Mükemmel ses mükemmel yorum

    YanıtlaSil
  5. teşekkürler çok güzel bir paylaşım

    YanıtlaSil
  6. Çok güzel birşey çok beğendim güzel şiirleri vardır

    YanıtlaSil
  7. ''beni hor görme kardaşım'' ustanın bu eseri de iyidir...

    YanıtlaSil
  8. emeğine sağlık. güzel bir şiir olmuş

    YanıtlaSil
  9. Paylaşım için çok tşkler. gerçekten harika bir eser.

    YanıtlaSil
  10. Aşık baba bulamadıysa,biz hiç bulamayız. Paylaşımınız için teşekkür ederim. :))

    YanıtlaSil