1 Ekim 2005

Lord of War

Bu gece Lord of War'in son gosterimiydi, ona gittim. Nicolas Cage bu filmde objektif bir bicimde bir silah tuccarinin yasamini anlatiyor. Nicolas Cage'in aktorlugu onceki filmlerinden farkli degil, o bakimdan sevenlerini cok sasirtmayacaktir. Acikcasi ben artik cok alistigim icin yuzu ve davranislari cok tipik gelmeye basladi. Onu farkli bir aktorluk tarzinda gormek beni daha memnun ederdi sanirim.

Filme gelince, bence fena degildi ama bende fazla bir etki birakmadi. Sonlarina dogru verdigi mesajlar acisindan fena degildi bir de filmin ilk basindaki bir kursunun yolculugu dikkat cekiciydi. Buradan da o sahneyi izleyebilirsiniz slideshow olarak. Filmde Nicolas Cage ana karakter ve diger karakterler biraz sonuk kaliyor hikayede. Sonuc olarak sanirim filme 10 uzerinden kendi zevkime gore 6.5-7 verirdim.

Filmden ciktiginizda USA'nin ekonomisinin ne kadar silah uretimine bagli oldugunu dusundum, ekonomiyi canlandirmak icin ya da sadece yeni yapilan silahlarin "gorucuye cikmasi" icin acilan savaslari. Dusununce cok acik ve sacma geliyor aslinda. Hayatimda ilk defa burada TV'de ordu reklamlari goruyorum, kampusde ordudan adamlar ordunun reklamini yapiyor. Icinde silah olmayan bir Hollywood filmi dusunmekte zorlaniyorum, Walmart'da cesit cesit kursun satiliyor... Ben hayatimda elime silah almamis olmanin gururunu yasarken burada silahlanmaya karsi insanlar ozendiriliyor sanki.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder