31 Ekim 2005

Sitede degisiklikler

Oncelikle muziklerim kismini kaldirdim, guzel bir podcast uygulamasiydi ama ayni anda sadece bir kisiyi kabul edebilmesi ve stream ederken direkt benim bilgisayarima baglandiginiz icin benim internete bagli olmadigim zamanlarda calismiyordu bu sistem. Bu yuzden daha iyi bir cozum bulana dek kaldirdim.

Ikinci olarak istek listesi kismini kaldirdim, amazonun istek listesine cok bir sey eklemiyordum zaten, hem simdiye dek hicbir istegimi de kimse bana almadi... (anladim ki bir seyi cok isteyince olmuyormus) Bir de hava durumunu gosteren ve saati gosteren iki script daha vardi onlari da kaldirdim cunku hem cok gerekli gelmedi hem de sitenin acilisini yavaslatiyordu.

Yan tarafa videolarim kismini ekledim, bu bolumde bundan sonra son ekledigim 3 video goruntulenicek, thumbnaillerin uzerine fare imlecini getirdiginiz zaman kisa bir yukleyip videoyu oynatiyor bile, oldukca sevdim bu ozelligini.

Bir de video blogging rss bannerini ekledim () bu sadece videolarimin rss lerini iceriyor, bunu fireant kullanicilari icin koydum. FireAnt video bloglardaki videolari izleyebilmek icin kullanabileceginiz videolari rss kaynaklarindan oynatabilen bir program, bir cok video bloga uye oldugunuzda neredeyse tv gibi tum videolari seyredebiliyorsunuz bu programdan.

Bir de siteme link vermek isteyenler icin banner yarattim, kucuk yesil sey orada bir gunluk resmi aslinda cok belli olmasa da.

Son olarak video blogging referans yazisini yaziyordum ki aklima geldi, neden yaziyorum ki? video olarak gostermem daha mantikli olmaz mi? Ilk giris bolumunu cektim, diger bolumleri de cekince derleyip koyucam siteye.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder