15 Ocak 2006

Turkcell reklam filmi cikar bu diyalogdan

Gecen gece 9 gibi annem aradi cep telefonumdan
-Mert merhaba canim nerdesin?
-Taksim'deyim annecim
-Bu saatte? Cok gec oldu oglum
-Anne saat aksam 9 burada
-Hii, burada gece 2de oradan karistirdim ben
-Evet dogrudur annecim, siz neredesiniz simdi?
-Nepal, Katmandu'dayiz oglum, eve gec gelme olur mu?
-Olur annecim tabi

Annem Nepal'den beni arayip eve gec gelme diyerek oralardan bile annelik gorevini surduyor.
Iste Turkcell sevdiklerinize kavusturur falan diyor ya, kavusturuyor da cep telefonumun kontoru yarilandi bu kisa konusma sonunda ona da bir cozum bulsalar keske.

Dun de konustum annemle, baban Everest'e cikti dedi, bende nasil ya neredeyse 60 yasinda adam diye dusunurken (hani zorlasa cikar gene de :P ) meger ucak turu varmis oyle ucakla gezdiriyolarmis falan yere konmadan onu yapmis, eh evereste ciktin mi ciktim dogru. Bir de babam ordulu ya hemen yaylalari cok guzel demis, keske benim de yayla kulturum olsaydi...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder