17 Kasım 2004

Domain name + yeni websitesi

www.mertulas.com domain ismini satin aldim, 1 yillik hostingle birlikte 30 dolardi, bayaa ucuza geliyordu, dayanamadim aldim dun gece...Yani bundan sonra duzgun free servis aramakla zaman kaybetmiycem. Bu adresten gunlugumede link vericem tabii. Bu arada futremic.blogspot.com olan gunluk adresinide mertulas.blogspot.com olarak degistirdim... Linklerinizi buna gore update edebilirsiniz ya da direkt www.mertulas.com adresinede link verebilirsinz.

Baska....hii birde websitesi dizaynini degistircem cunku opera browser desteklemiyormus, kim opera kullaniyoki derseniz, ben kullaniyorum :)

Bir iki sitede benim gunlugume link bile verilmis, cok mutlu oldum, ben neredeyse kendi kendime yaziyorum saniyordum :) Umarim onlarda linklerini guncellerler isim degisikliginden dolayi....

1 yorum:

  1. birşey farkettim aynen benim blog gibiymiş buralar.yani senin şimdi böyle değil ama benimki aynen böyle devam ediyor.ehehe.kimse yorum yazmıyor ben yazıyorum kendime.blog kardeşi mi olsam acaba?

    YanıtlaSil