16 Ocak 2007

Fishtanks Ensemble ve Kutay Kugay

Bugun yolda mp3 calarimi dinliyordum, mp3 calarim cebimde oldugu icin bakmadan sarki degistiriyordum sonra birden hic tanimadigim bir sarki ile karsilastim mp3 calarimda, cikarip baktigimda farkettim ki radyo moduna gecmisim ve sansa acik bir kanal varmis (94.1 KPFA tam olarak, sizin orada cekmez ama merak etmeyin internetten dinleyebiliyorsunuz) Bu kanal icin Turkiye'de ki Acik Radyo benzeri diyebilirim.

Herneyse dedigim gibi hareketli sarkilardi, grubun adi Fishtank Ensemble'mis. Buradan ve buradan muziklerinden ornekler dinleyebilirsiniz. Burada da canli performans videolari var;

Son olarak burada da bugun dinledigim radyo programinin tamamini dinleyebilirsiniz... (Fishtank Ensemble 71.dakikadan itibaren programa konuk oluyor)

Radyo programi demisken, programi dinlerken sunucunun aksani dikkatimi cekti ve tanidik geldi, megersem kendisi de turkmus, adi da Kutay Derin Kugay. Turk olmasi disinda sanirim kendisi ile hemseriyiz de, lazlar heryerde sanirim :P Kendisi benim burda okudugum universiteden mezun olmus (film ve sanat dalinda) ve sonra 7/8's adinda bir muzik sirketi kurmus. Bunun disinda San Francisco World Music Festival'inin de kurucularindanmis kendisi.

Tanidik sesler duymak guzel bir suprizdi beklenmedik bir tesaduf sayesinde...
(bir de internet ne guzel sey, bugun dinledigim bir radyo programini tamamiyle paylasabiliyorum)

Not: Ilker Ender'in Arjantin ve Uruguay tatil yazisini begendim, bir de sitede cevaplamadigim butun yorumlari cevaplandirdim sanirim bugun.

3 yorum:

  1. Mert sen de mi KaradenizLisin? :) I$te bLogLar sayeSinde bi hem$eri daha buLdum. ;p
    Bi hayLi iLginc oLmu$ ba$ina geLen, video ve muzikLeri bugun okuLdan donunce ancak dinLeip izLiebiLcem.

    ~Serra

    YanıtlaSil
  2. Eğer yanlış değilse, ilgili radyo programını şu adresten indirebilirsiniz.. 21 Mb civarında...

    http://aud1.kpfa.org//data/20070115-Mon1000.mp3

    YanıtlaSil
  3. @serrayilmaz: evet babam ordulu annem de izmirli. Ben Istanbul dogumluyum. Hos bir suprizdi gercekten :)

    @fatih kucukbaltaci: ekleme icin cok teekkurler Fatih :) Eger yayini begendiyseniz canli dinlemek yerine p3 olarak yukaridaki adresten de kaydedebilirsiniz.

    YanıtlaSil