10 Aralık 2005

10 kucuk mutluluk

Ycurl beni sobelemis, hemen 10 kucuk mutlulugumu yaziyorum, onceden benzer seyler yazmistim ama tam bu degildi sanirim.
  • kopegim macoyu gidiklamak (gercekten gidiklaniyor, eve donunce videoya cekip gostericem)
  • sabah uyandigimda hazir ve guzel kahvaltim olmasi, aslinda kendim de yapmayi seviyorum
  • onceden radyoda severek dinledigim ama adini bilmedigim bir parcanin mp3unu bulmak
  • sabah bugun ne yapmam gerekiyor diye dusunmeden uyanabilmek (bos gunler)
  • televizyonu actigim anda cok sevdigim bir film veya dizinin o an baslamasi onceden bilmeden
  • yolda yururken guzel bi kizin sebepsiz yere bana gulumsemesi
  • yumurtanin goz halindeki sarisini ekmegi banmak suretiyle portletip o ekmegi agzima atmak
  • 14 saatlik ucusta cam kenarina oturmak ve yanimdaki koltugun bos kalmasi (nerdeee o sans)
  • trafik isiklarinda kirmiziya hic denk gelmeden arabayla besiktas sahilden bizim eve kadar durmadan gidebilmek (1-2 kere oldu)
  • ebayden yeni aldigim bir esyanin posetini yirta kanirta acmak, icinde ne oldugunu bile bile
  • hellim peyniri, pastirma, sucuk, iskender kebap, manti, kokorec, midye dolma, efes pilsen yiyip icmenin aslinda kucuk mutluluklar degil, gununuzu kurtaran seyler oldugunu farkettim bir de burada.
Ben de neval'i sobeliyorum.

Bu arada cok shik bir video hazirliyorum bloglines servisini ogretici, pazartesiden sonra onun uzerinde calismaya devam edicem sali gunune dek final haftasi sebebiyle birseyler yazacagimi sanmiyorum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder