23 Aralık 2005

Dondum

Gecen gece Istanbul'a dondum uzun ucak yolculugunun ardindan...

San francisco - Munich arasindaki uzun yolculukta orta siranin orta koltugunda oturuyordum ve kabus gibiydi... Yanimdaki alman adam hic konusmadi, surekli somurtuyordu ve hic yerinden kalkmadi, bende her kalkisimda adami uyandirdim ama bana ne yapicak birsey yok. Filmlerde cok rezildi. Her zamanki gibi hic uyuyamadim ucakta. Ikinci ucakta cam kenariydi ama gene de sikisikti. Lufthansa'nin ucaklarini yenilemesi lazim artik.

Neyse sonunda vardim Istanbul'a, ha ucakta biraz stres yasadim bir de, cuzdanimda kredi kartlarindan biri eksikti! Tabi telefon da edemiyorum kapatmak icin ucak inene dek bekledim. Heralde bir yerde dusurdum ya da unuttum ama online olarak baktim bir harcama yapilmamis, neyse iptal ettirdim karti ben donene dek yenisini cikartacaklar.

Sonunda yegenimi gorebildim, cok sevimli bir bebek, 2 ayda baya buyumus fotograflariyla karsilastirinca. Sunnet bile ettirmisler, onu da kacirmisim.

Bunun disinda adsl calismiyor evde ona uyuz oldum, bu yuzden online olamiyorum su anda da dial up baglantisi buldum zar zor baglaniyorum oradan. Adsl hattini arayip actirmam gerekebilir hatti sanirim cunku modemde dsl isigi hic yanmiyor. Babamda bizim ofisteki bilgisayar sistemleri de coktu onlarada bir bakiver dedi, bende zaten hic sasirmadim buna, hic bir zaman biraktigim gibi calisir bulamadim zaten.

Neyse simdilik bu kadar... Bu arada yemekleri ozlemisim be.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder