15 Aralık 2005

Hindistan'a ben gelemez miyim?

Babamlar kurban bayraminda Hindistan'a gidiyorlarmis, ben Istanbul'da kalicam heralde...

Babama telefonda beni neden hic goturmuyorsunuz dedim, o da "oglum sen 2 kere interraille avrupayi gezdin hic dedim mi ben sana bizi de gotur diye" dedi. Sustum.

Neyse gene erken haber verdiler bu sefer, bir keresinde gece gec gelmistim eve, sabah kalktim evde kimse yok. Annemi aradim cebi kapali, babami aradim:

-merhaba oglum
-merhaba baba, evde kimse yok
-kadin gelicekmis ogleden sonra yemek biseyler hazirlatsin diyor annen
-annem nerede?
-yanimda konusacakmisin?
-hii yok ne zaman gelir diye sorucaktim
-bir haftaya gelir oglum
-nasil yani?
-oglum biz isvicreye gittik annenle
-nasil yani? avrupadaki isvicre?
-gelicez 1 haftaya
-nasil yani?
-hadi cok yaziyor, soyleyecegin bir sey var mi annene?
-babacim neden onceden soylemediniz bana?
-oglum gece gec geldin, uyandirmayalim dedik
-nasil yani? pekiii ben ne yiyip icicem
-para biraktik sana dolabin icinde
-ablamlar biliyor mu gittiginizi?
-biliyor herkes biliyor
-ben niye bilmiyodum?
-e gece gec geldin ya
-buzdolabina not biraksaydiniz bari


Amaan neyse zaten burada o kadar cok hintli gordum ki Hindistan atmosferini aratmadilar, silikon vadisinde hintlilerin calismadigi bir sirket bulmak imkansiz neredeyse. Ev arkadaslarim da Turkiye'ye donmuyorlar bu tatilde, Kuba'ya gidiyor onlarda...


Bu arada bende Japonya'ya gitme planlari yapiyorum bu onumuzdeki bahara spring break tatilinde buradaki. California yakin oldugu icin 400$a falan gidis donus ucak bileti bulabilirmisim, oyle dedi japon arkadas Ai. Vizede almiyor Japonya bizden sagolsun. National Geographic'e benzettim bu yaziyi ama neyse.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder