16 Aralık 2005

let's pretend we don't exiiiissst...

Kimse verdigim sarki linkine tezahurat etmedi, cok sevimli degilmiydi videosu ve sarki ya, hala dinliyorum, sonunda kivirtarak dans eden favorim benim, bir de pengueni iten penguen...

Let's have bizzare celebratioooons... let's pretend we don't exist, let's pretend we are in antarcticaaaaaa......

Bu gece Thai house'da icip demlenirken Sina tuvalete gitmisti, yan masadan da kiz laf atti arkadasin gitti yalniz kaldin diye gel bizim masaya otur diye, bende yok gelicek birazdan diyip cok guzel gay imaji yarattim, sonra kiz da evet hep oyle derler dedi, guldum bisey demeyip gay imajimi pekistirerek. Sonra Blank Club'da karsilastik gene, Thai housetaki imajimdan utanip cikista muhabbet falan ettim, kendimden utanarak amerikan aksani koydum bi de, bu sefer hic sormadilar nerelisin diye. Sonra uyuz amerikali bi cocuk geldi muhabbetin ortasinda, neyse zaten kiz 27 yasindaymis, hic de gostermiyordu ama... Cep telefonunu isteyecektim ama 1 hafta icinde donuyorsun turkiyeye ufak hesaplar bunlar diyip see you around cektim... Saclari guzeldi kivircik uzun ama kismet degilmis. Bu arada biraz alkolluyum bunlari yazarken.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder