26 Aralık 2005

Linux'culerin bloglari

Blog Kardesligi'ne blog eklerken dikkatimi ceken bir sey oldu, linux kullanicilarinin bloglari cok kaliteli oluyor genelde. Tabii sonucta hepsi bilgisayarlarla ilgili insanlar oldugu icin bu normal diyebilirsiniz ama dizayn olarak genelde oldukca sade oluyorlar fakat icerik olarak okumasi guzel ve yasadiklarini paylasan bloglar. Bir de kendilerine has bir karakterleri var sanirim, baktim mi "hmm bu linux'cu blogu" diyebiliyorum.

Cogu da birseyler gelistiriyor, uretiyorlar ve buna ragmen oldukca alcak gonulluler. Cogu zaman anlamasam da linux ile ilgili yazdiklarini seviniyorum gorunce. Gorunce birseyler ureten kaliteli turk gencligim diyorum ahah. Bir tek Turkiye icin degil gerci, yurtdisindaki linux kullanicisi bloglarini da seviyorum.

Ben de cogu kez dusundum linux'e gecmeyi (aklin yolu bir) ama sahip oldugum tablet pc/palm/kamera vs. gibi donanimlari tanitmakta sorun yasiyacagimi bildigim icin hic gecemedim. Keske donanim ureten firmalar windows tekelinden cikabilse.

Turkce linux tabanli isletim sistemi Pardus gelistirme ekibinin bloglarina buradan ulasabilirsiniz, keske pardus tablet pc donanimlarini desteklese. Gerci daha denemedim hic belki de taniyordur bile... ah simdi baglanti koymak icin sitelerine baktim ki pardus 1.0 tam da bugun hazir olarak sunuluyormus (bugun cok yogun olmalilar, yetistirirler umarim) bu yaziya daha da anlam katti :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder