10 Haziran 2005

Garip rüya

Dün gece garip bi rüya gördüm, tam hatırlayamıyorum bir de sonu yoktu çünkü tadilat sesleriyle uyandım. Rüyamda biri cüce ve biri uzun ve kuvvetli (ama öyle kaslı değil) iki adam vardı, cüceyle birşey tartışıyordum, tam hatırlamıyorum ama sanki bi şekilde bana haksızlık falan yapıyordu. Sonra cüce gitti ve uzun adam üstüme yürümeye başladı, ben şaşırıyorum hatta bu zayıf adam amma da güçlüymüş fiziğine göre diye, sonra ilk başta kaçıyorum sonra kendime kızıyorum neden kaçıyorum diye, bende üstüne yürüyünce bir şekilde etkisiz hale getirip rahatladığımı hatırlıyorum sonra güm, güm seslerle uyanıyorum... tadilat, evimizin dışına mantolama yapılıyor.

Hayatımda hiç kabus görmeyen biri olarak (ya da gördüğüm kabusları hiç hatırlamayan) bu endişelenmeye yaklaştığım bir rüyaydı ama hala bir korku yoktu. Bir keresinde de köpeğim apartmanın penceresinden atlıyordu, bende kurtarmak için 4. kattan atlıyordum ama yere düşünce ikimizde iyiydik, güle oynaya tekrar eve çıkıyorduk... Başka da kabusa yaklaşan rüya hatırlamıyorum. Garip bi durum 24 yaşına dek gelmiş biri olarak.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder