8 Haziran 2005

Istanbul'a dönüş

Evet yaklaşık 1 haftadır İstanbul'dayım, gerçekten özlemişim gerçi evde bayaa tadilat vardı bir kaç gündür pek de aradığım huzuru bulamadım, bahçede uzanıp keyif süremedim ama olsun. Bugün IKEA'ya gittik annemle, bir kaç şey baktık ama katalogdan beğendiğim hiçbir şey kalmamış ama bir iki çerçeve ve bir de okuma lambası aldık odama. Sonra Carrefour'dan kendime çook sevimli bir klavye aldım tablet pc'im için BenQ marka, o kadar ufak ve inceki ve en önemlisi türkçe karakterler var. Tablet PC'mi USA'den aldığım için türkçe klavyesi yoktu haliyle ama ekranı ters çevirip bu yeni klavyeyi usb portuna takınca sorun çözüldü otamatikmen.

Bunun dışında pek birşey yapmadım arkadaşlarımla buluşuyorum, Bessy Ankara'ya gitti burs işleri için. Bende hala daha valizleri açıp yerleştirmedim. Hiç yapasım yok ama bakalım. Bu arada evdeki bilgisayarım durduk yerde bozulmuş açılmıyor. Stres katsayım arttı tabi bunu görünce annemlere falan trip attım bi süre sonrada babama verdim bilgisayarı ne yaparsan yap dedim ben notebookla takılırım. Babam da bugün aradı beni, çalıştığı şirketlerden biri eski pentium3lerini 100$'a hurdaya çıkarmış bizimkide almış hemen soruyor telefonda bunu nasıl upgrade ederiz diye.. nereye koyucaksa o bilgisayarı artık... Gene bana iş çıkacak, her tatilde birikmiş bilgisayar sorunlarıyla uğraşmak gerçekten yoruyor beni.

Bugün heralde yeni klavyemin şerefine içimi döktüm yoğun bir şekilde. Her zaman böyle değilim yoksa... Bir ara zaman bulup websitemlede uğraşmam lazım, boş boş duruyor. Neyse, şimdilik bu kadar.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder