25 Ekim 2005

Video blogging referans yazisi

Video blogging hakkinda bir referans yazisi hazirlamaya basladim ama ugrastirici bir yazi ve bu aralar okul yuzunden oldukca yogun oldugum icin biraz erteliyorum simdilik. Aklima gelmisken Türkçe bloglar arasinda yemek tarifleri veren bloglar cok yaygin, bunlardan podcasting verenler bile var ama eger video blogging de yapip yemegin yapilisini videoya cekerlerse mukemmel olur bence.

Neyse bir iki gune o yazimi tamamlamis olurum ve belki onlara da kaynak olmus olur.

2 yorum:

  1. Bir sınıf öğretmeni olarak, büyük harfle başlaması gerektiği halde başlamayan tüm kelimeler bana batıyor. Madem bu kadar takip edilen kişilersiniz, blog yazarları Türkçe yazım konusunda hassas olmalısınız. Bence bu da bir sorumluluktur. "Türkçe " kelimesini sadece bir -shift- darbesiyle doğru yazabilirdiniz. Çevremde gördüğüm tüm tabelalara, afişlere, yazılara baktığımda, onların kalitesini yazım hatasından değerlendiriyorum. Ve burada da dillendirmek istiyorum; tüm tabela, afiş, matbaa..vs. kuruluşlarda Türkçe Bölüm mezunlarının çalışmasını, hem dilimize özen, hem de istihdam olarak görüyorum.

    YanıtlaSil
  2. @Pelin: Pelin Hanım uyarınız üzerine düzelttim. Ne var ki sizden ricam lütfen azarlar gibi değil de daha uygun bir dille farkettiğiniz eksiklikleri bildirebilirseniz daha yapıcı olur.

    YanıtlaSil