5 Aralık 2006

RJD2

Dun oda arkadasim Kevin ve Jennifer ile San Francisco, The Independent'da RJD2 konserine gittik. Ben konsere dek pek bilmiyordum kendisini ama cok guzel bir konserdi. Bundan sonra da yakindan takip ederim saniyorum. Konserde ki gorseller de cok guzeldi ve hepsi bir sekilde muzikle uyumluydu. Buyrun konserin basinda cektigim videoya;

rjd2
Video sent by mertulas

Bir de sarkilardan birinde sanki "Istanbul" diyordu ve konserde arkaplanda o sirada turk televizyonundan sahneler gosteriyordu. Youtube'da arattim ve buldum sarkiyi, sizce de Istanbul demiyor mu?


Son olarak eger sevdiyseniz bir baska guzel sarkisi da burada;


Not: Bu carsamba gunu de Damien Rice konserine gidiyorum, bilette kamera yasak diyor ama ben gene de sansimi deneyecegim sanirim.

Not 2: sarkida gercekten Istanbul diyormus ve sarkinin sozleri aslinda almancaymis...

1976

Istanbul
...denn schön nach...
Istanbul
...doch weit und...
Ich sah nur Deine braunen...
...denn schön nach...
Istanbul
...doch weit und...

[2x]
Da sah ich Deine braunen Augen

Istanbul
...denn schön nach...
Istanbul
...doch weit und...
Ich sah nur Deine braunen...
...denn schön nach...
Istanbul
...doch weit und...

Da sah ich Deine braunen Augen
Ich sah nur Deine braunen Augen

12 yorum:

  1. cok kiskaniyorum cok boyle surekli konserleri..kimse gelmiyor buraya :(

    YanıtlaSil
  2. "konserde arkaplanda o sirada turk televizyonundan sahneler gosteriyordu."

    klibin mantığını anlayamadım.

    YanıtlaSil
  3. Damien Rice konSerine mi gidiosuuuuuuuuuuuuuuuun? ;( Uhuhuhuhuh.. off off, buraya geLmioki. Justin`e kaLdik biz, nie Damien geLmioo.
    Lutfen eLinden geLdigince gorseL bi$iLer cekmeye caLi$, bekLemede oLucam. Cok merak ediorum $imdiden yazicakLarini.
    SevgiLer.

    ~Serra

    YanıtlaSil
  4. Ne güzel gitmişsin ve dikkatinden kaçmaış, bende yeni türkü konserinde acayip eğlenmiştim.
    İstanbul diyormuş :)

    YanıtlaSil
  5. Bu hafta konser haftası sanırım ;)
    Eğlenmen güzel...=)
    Bende Ezginin Günlüğü konserinde çok eğlendim ;)

    YanıtlaSil
  6. @tugce: :) burasi muzik alaninda oldukca aktif aslinda o bakimdan seviyorum bu taraflari

    @skoer: klipte Kuba'dan sahneler gosteriyor ama konserinde bu sarki calarken Istanbul'dan sahneler gosteriyordu, cogunlukla tv'dan alinmis sahneler.

    @serra yilmaz: eheh tamam kamerami goturuyorum, birazdan cikiyorum aslinda simdi konsere yetismek icin :)

    @cilekli pasta: hmm yeni turku de guzel bir grup degisik hissettiriyor bana, onlari burada gormek oldukca ilginc olurdu :)

    @tilsim: eheh evet egleniyorum ama haftaya finalim var bakalim sonum hayirli olur umarim :)

    YanıtlaSil
  7. oralara mi gelsem napsam...

    YanıtlaSil
  8. @tugce: eheh guzel yer valla california, biraz delisi bol ama alisiyor insan

    YanıtlaSil
  9. hadi in$ guseL gecer. Bole denir mi, guseL gecicei beLLi zaten, Damien bu sonucta. ;p boL boL foto ve video bekLiorus...

    ~Serra

    YanıtlaSil
  10. Görüntüler Küba sokaklarından olunca sözlerde "İstanbul'a atıf yapıp o an görülen kahverengi gözlerden bahsedince hemen bi senaryo yazdım.Almanın biri İstanbula gelmiş bi kıza aşık olmuş ve şarkı yapmış:O an bir tek senin kahverengi gözlerin,...dım dım" Şimdi soru şu;Adam Istanbul'un neresinde gezdi de Küba görüntülerini eşdeğer buldu?:-)))

    YanıtlaSil
  11. konSer noLdu? ben haLa video gormek umuduyLa tikLiorum Siteni ama yok i$te. ;( Bi sorun yok dimi?

    ~Serra

    YanıtlaSil
  12. @serra yilmaz: beklettigim icin ozur dilerim, konser guzel gecti :) Bir sure kameraya cekim yaptim ama sonra uyardilar cekmemem icin o yuzden her sarkiyi cekemedim bir de bas sistemi cok guclu oldugu icin sarkilarda davullar girdiginde ses kalitesinde boguklasma olmus cekimlerde ama artik gormezden gelirsiniz, birazdan yukluyorum videoyu :)

    @kelebeginpullari: eheh guzel bir senaryo yazmisin, tahminim alman turistimiz Istanbul'un arka sokaklarinda gezmis olabilir ki oralarin da ayri bir havasi varbence :) Ama klibin sarkiyla ilgili oldugunu sanmiyorum, sanirim klipte RJD2 gorsel klip hazirlamakta da basarili oldugunu gostermek icin Kuba'dan cektigi gorselleri kullanmis. (keske Istanbul'dan goruntuler olsaydi ama)

    YanıtlaSil