9 Mart 2005

Sitemi guzellestiriyorum :)

Fotograflar kismini ekledim, her refresh edisinizde random olarak cektigim 3 fotografi gosteriyor, su anda toplam 76 fotograf var sanirim. Hepsini gormek icin fotograflardan birine tiklayin yeter. Bu eklentiyi zeynep in gunlugunde gormustum.

Bunun disinda msn status indicator koydum ama cok akici calismasada iyidir... Wishlist ekledim, bu eklenti cok kolay, amazonda wishlist hesabiniza baglaniyor, scripti buradan bulabilirsiniz. Dogumgunum yaklasirken bir wishlist eklemis olmam yanlis alasilmasin :) Utopik seyler istiyorum zaten.

Su aralar son olarak bir winamp eklentisi ariyorum, dinledigim muzikleri update edicek sitede son dinledigim 3 sarki yazicak falan mesela. Bir kac plug-in buldum ama tamda istedigim gibi degil.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder