8 Mart 2005

MSN spaces ve ilk escinsel izleyen

MSN blogger tarzi bir servis baslatti beta olarak. bende ilk denemeyi yaptim bu sitede.

Oncelikle ilk goze carpan ozellik kendiliginden fotograf eklentisi bulunmasi. Buraya 10 MB a kadar fotograflarinizi koyabiliyorsunuz ve slide show olarak gosteriliyor sitede, umarim blogger da benzer bi yenilik yapar yakinda. Ikinci guzl ozellik playlist eklentisi olmasi. Ayrica template degistirmek cok kolay ve bir iki guzel templatelari var, bunun disinda sutunlarin yerini de tasiyip birakarak bile degistirebiliyoruz.

Sevmedigim yanlari ise, tepedeki MSN Spaces banneri, alttaki linkler... sanki tum sayfa size ait degilmis gibi... Ayrica template html koduna da erisemiyosunuz, yani site uzerinde pekde kontrolunuz yok. Son olarak da microsofta karsi antipatim var. Bu sebeplerden dolayi blogger hala bana cok daha cazip geliyor. Zaten Blogger boyle bir servisi baslatmasa MSN hayatta kendiliginden bedava boyle bi servisi acmazdi, sirf rekabet edebilmek icin hazirlanmis.

Ama dedigim gibi bloggerdan acilen bir slideshowlu fotograf eklentisi bekliyorum....

Bu arada cok komik bir olay oldu, siteyi deneme amacli kurdum, resimleri yukledikten 2 dakika sonra ilk yorum gelmis... Hemen nerden, nasil bulmus siteyi hic anlayamadim. Yukaridaki linkden ilk entrye yazilan yorumu okuyun lutfen. Ilk escinsel izleyicim siteyi yayinladiktan 3 dakika sonra yorum yazmis. Hayirlisi...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder