9 Temmuz 2005

Yahoo search ve yeni rüya

Yahoo'da deliler hastanesi diye arama yapan biri benim sayfama ulaşmış. İlginç.

Bugünkü rüyamda odamın panjurlarını otomatik açmak için bir uzaktan kumandası vardı, çok hoşuma gidiyordu, sabah uyanır uyanmaz (benim Türkiye sabahım genelde öğlen 2-3 gibi oluyor) basıyodum düğmesine mis gibi güneş ışığı giriyordu bahçeyi falan görüp huzurlu uyanıyordum. Bahçe katında olduğu için odam her gece kapatmak zorunda kalıyorum panjuru güvenlik açısından. Bizim üst kattaki panjurlarda gerçekten uzaktan kumandalı, anneme bu fikri sordum, dedim sabah uyanıp düğmesine basmak zor oluyor benimkilerde keşke kumandalı olsa üst kat gibi dedim, o da haklısın zor tabi uyanıcan da 2 adım atıp düğmesine basıcan, senin işinde zor onu nasıl düşünmedik biz dedi :)

Aslında ben bir de zamanlayıcı koymalı diyorum, akşam manuel kapatiim ama her sabah belli bir vakitte otomatik açılsın, saat 11 de mesela. Böylelikle düğmeye basmama da gerek kalmaz hem de daha kolay uyanırım güneş ışığıyla. Bu zamanlayıcı fikrini henüz anneme açmadım, alıştıra alıştıra.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder