11 Temmuz 2005

Benim güzel web servisim

Yılda 30$a domain name artı şu starter planını sunan webhostingim bugün bana bir email atarak, biz sizin başlangıçta 50 MB olan kapasitenizi 500 MBa, 1GB aylık trafiğinizi 5 GB a yükselttik, size fantastico eklentisini sunduk (webdeki en güzel php scriptlerinin toplandığı bir eklenti) bir de ek olarak kuvvetli bir antivirus ekledik ve bunların hepsini bedavaya yaptık diye bir mail gönderdi. Ben "aa ne iyi adamlar diye donakaldım"

Tam da bugün blog kardeşliği toplantısında blogger ın eksiklerini konuşurken, wordpress yüklemeye yeltenmiştim ama kendi kendime ya 50 Mb hemen biter resim upload edince birde tekrar otur php ile uğraş da kur, çok uzun iş diyordum kendime. Şimdi ki derdim ise bana alternatif olarak sunduğu wordpress, pmachine, b2evolution veya nucleus dan hangi birisini beğensem de yüklesem oldu 2 tıklamayla. Birde blogger daki postları ben nasıl taşırım, otomatik bir yolu varmıdır? Yıpranırmıyım derdi var.

bir iki gün bunlarla uğraşıcam demektir bu...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder