26 Ocak 2006

Gel bakalim

Simdi Zeren ayri eve tasinacagi icin eve bir kiraci daha bulmamiz gerekti Sina'nin odasini paylasacak, Craigslist'e ilan verdik. Vietnamli bir kiz geliyor, vietnamliligi pek kalmamis ama tipik amerikali kizi konusmasi falan, neyse kopegini de getiriyor, biraz stresli bir hayvan gorusmede ne zaman sevmeye kalksam hirliyordu ama isirmaz dedi kiz, hayirlisi. (kiz tasinsin kopegin videosunu da koyarim)

Neyse bu kizin ailesinin evi de aslinda yakinmis ama annesi kopegi evde istemedigi icin ve bizim ev okulun hemen karsi sokaginda oldugu icin tasiniyormus. Zeren ayin 1inde cikiyor, kiza da 1inde tasinabilirsin demistik ama kizimiz 28inde tasinmaya karar vermis, e dedim biriniz kanepede yaticak o zaman, oh ok cool dedi, bir de ben 4 aylik kirayi pesin vericem diyor, ya yok gerek yok her ay basi verirsin 1 aylik dedim, yok yok pesin vermek istiyorum dedi, bu da ilginc, kara para mi akliyor ne yapiyor anlamadim.

Bir de kiz bizi escinsel saniyor olabilir, Sina'nin odasinda masanin ustunde rimel vardi onu gordu ( o rimeli de Sina ve Zeren'nin dedigine gore kralci lakabli arkadaslari yolda yerde bulup espri mahiyetinde Sina'nin cantasina atmis, oyle dediler inandim bende) Neyse kiz bu rimel sizin mi falan diye sordu, Sina yok dedi ama aciklayamadi da rimeli. Sonra kiz banyoya bakti falan aa erkek evine gore cok temiz falan dedi. Bugun de telefonda konusuyorum kizla, yarin tasinmadan once gel ev temizligi, is bolumu olaylarini konusalim dedim, tamam 4'den sonra gelirim dedi, benimde 6 da dersim var diye bende tamam ama gelmeden yarim saat once ara dedim, bu kikirdamaya basladi, bende neye guldun ne oldu falan dedim, yok bisey dedi. Sanki basilmamizdan korkuyomus imaji mi verdim kiza neden guldu anlamadim.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder