2 Mart 2006

Jonquille sobelemis

yaptığım 4 iş:

ogrencilik ve IT isleri bir de elek. muh. ile ilgili s1k1c1 stajlar

defalarca izleyebileceğim 4 film/dizi:

hmm aklima gelmeyen bir suru film vardir sanirim ama aklima su an sadece romantik olanlar geliyor nedense...

English patient, casablanca, closer, lost in translation

yaşadığım 4 yer:

istanbul, san jose, bodrum, 2 ay da oxford

izlediğim 4 TV programı:

tv seyretmiyorum burada

tatil için gittiğim 4 yer:

hawaii, japonya (gidicem az kaldi), italya, bodrum (tum liste gezdigim ulkeler kisminda yanda, hepsine de gezmek icin gitmistim)

en sevdiğim 4 yemek:

manti, sehriyeli pilav, karides guvec kasarli, mantarli ve misirli hersey

hemen şimdi olmak istediğim 4 yer:

istanbul-ev, istanbul-bogaz, istanbul-taksim, bodrum-hamak

Not(1): Jonquille kusura bakma onceden okumustum biraz gec cevap yazdim ama bu aralar biraz yogun ve karisikti.

Not(2): beyaz tenli guzel kadin gecmisten bir sey anlatsana demistin, onu da yazicam bu ara, zaman ve kendimde guc bulunca

Son Not: Sobelemeyi unutmusum, hemen Deniz ve Ceren'i sobeliyorum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder