1 Ekim 2006

Dijital cizim tableti

Biliyorum uzun zamandir yazamadim, yorumlara cevap veremedim ve bunun sebebi yogunluktan degil de biraz bosluktan aslinda. Bu sebeple kendime yapicak bir ugras bulmam gerekti, bende kendime 200$'a Amazon'dan Wacom Graphire 4 dijital cizim tableti aldim. Ilk basta alismasi biraz zaman aliyor ama alistiginizda ozellikle cizimler icin cok kolaylik sagliyor. Bir de benim ki bluetooth ile kablosuz baglandigi icin daha bir rahat oluyor kucaginiza alip cizim yapmak.

Bu ilk cizimim tabletimde yaptigim, hala alisma asamasindayim bu yuzden cok basarili olmadi sanirim ama olsun...

2 yorum:

  1. Ahh süper ya!Eminim çok zevklidir.bene de bene de...

    YanıtlaSil
  2. @kelebeginpullari: eheh tesekkurler, ilk basta alismasi zor oluyorama alisinca gercekten zevkli bence sende almalisin :)

    YanıtlaSil