23 Ekim 2006

Bridge School Benefit Festival


Dun Bridge School Benefit festivaline gittik oda arkadaslarimla, guzel bir konserdi ve iyi vakit gecirdik. Festivalde calan gruplar;
  • Neil Young
  • Pearl Jam
  • Dave Matthews Band
  • Brian Wilson (eski Beach Boys'dan)
  • Foo Fighters
  • Trent Reznor (Nine Inch Nails'den)
  • Death Cab for Cutie
  • Gillian Welch
  • Devendra Banhart
Bu festival 20 yildir iletisim problemleri ceken fiziksel engelli cocuklara yardimci olmak icin yapiliyor, Bridge School'da bu cocuklarin egitim gordugu ozel okulun adi.

Festivalde cektigim videolar ne yazik ki cok basarisiz olsa da genel bir fikir verecektir saniyorum. Benden size bayram hediyesi olsun :)

Bridge School Festival
Video sent by mertulas

(Ne yazik ki Neil Young'in performansina kadar kalamadik, erken cikmamiz gerekti)

Bu sali gunu de Placebo konserine gidicem San Francisco'da ki, oradan da izlenimlerimi aktaririm.

10 yorum:

  1. Bir de utanmadan hava atmaz mı, ben böyle şey görmedim.

    YanıtlaSil
  2. böyle okul festivali her okula lazım :):):)

    YanıtlaSil
  3. Hi Mert,

    cok güzel bir konsermis anlasilan. Video dan belli. Sanki ordaymisim gibi hissetdim birden :).
    San Francisco da kesin cok güzel gecer.

    Bye, Dilek

    YanıtlaSil
  4. az once san francisco'dan bir arkadasimla gorustum, hava o kadar da sicak ve guzel degilmis bu aralar, nedense cok sevindim(burada kar yagmaya basladi cunku, kiskancim napiyim:)) konser cok guzel gecmis, sinavlarda iyi gecti sanirim.

    sana da iyi bayramlar mert,
    Banu

    YanıtlaSil
  5. aaa cok kiskandim ama super gruplar var. Nasil Neil Young'a kalmazsaniz anlamadim :)

    YanıtlaSil
  6. enteresan bi sayfa düzeni..walla çok beğendim..iki saat bi template i yola koyamayan bi bünye olarak..

    wallhi billahi rezilim:D

    YanıtlaSil
  7. ama bööle bakkaldan ekmek alıcam havasında placebo konseri denmez, ayıp. ani mutluluk haline veriyorum şimdilik.

    YanıtlaSil
  8. bu kadar kiskanan insanin ustune ben de bizim buralara hafta sonu Duran Duran, Red Hot Chilli Peppers falan gelio diyim bari tam olsun. Yok ama ben de Trent'i kiskandim. NIN'i canli izlemistim ama Trent tek basina nasil bir is cikariyor merak ettim dogrusu (klasik muzik esliginde NIN sarkilari mi idi onlar?) Placebo nasil gecti?

    YanıtlaSil
  9. müzik ruhun gıdası
    galiba böle canlı müzik ve festival daha bir hoş gıda)))

    YanıtlaSil
  10. @silgi: :) amacim sadece paylasmakti

    @eyesan: eheh evet benim mezun oldugum lisede boyle bir konser dusunemiyorum ama keske olsaydi

    @dilek: merhaba dilek, evet gercekten guzel bir konserdi, san francisco'da ki placebo konseri bu kadar guzel degildi ama gene de guzel zaman gecirdim

    @salincakta iki kisi: eheh uzmek istemem ama burada hava hala guzel ve gunesli, geceleri soguk oluyor ama ne yagmur ne de kar var, sikayet edemem :)

    @ycurl: guzeldi gercekten, oda arkadasim Khris kiz arkadasinin dogumgunune yetisecekti o yuzden izleyemedik Neil Young'i :/

    @burcyni: begenmene sevindim, biraz html ogrendikten sonra cok zor degil eminim biraz kurcaladikca sende guzel seyler yapabilirsin :)

    @deryik: ahah bu konser placebo konserinden daha guzeldi ama placebo'da iyiydi yani

    @ahmet zehir: Placebo guzeldi ama caldiklari yer buyuk kapali bir tiyatro gibi bir yerdi ve tiyatroda o ses duzeni cok iyibir sonuc cikarmiyor bence. Trent genelde solo calismlarini akustik olarak caldi, NIN'den bir parca caldigini hatiorlamiyorum ama bayaa guzeldi.

    @yigit: eheh evet gercekten iyi geldi, ihtiyacim varmis boyle bir kacamaga :)

    YanıtlaSil