8 Kasım 2005

20 detay

nikita sobelemis, sanirim hakkimda az bilinen 20 detayi yazmam gerekiyor:

  1. Cok fazla konuskan biri degilimdir, ozellikle birisiyle yeni tanistigimda
  2. Bir kizdan cok hoslansam bile ona karsi ilk hareketi yapmakta cok zorlanirim, haftalar sonra belki ilk konusmayi yapabilirim, yavsayamiyorum ve ilk hareketin kizdan gelmesini hayal ederim hep
  3. Bazen asiri duzenliyimdir, o gun sabahtan yatagimi toplayamadimsa ve aksam eve 10 da gelsem bile o yatak (2 saat sonra bozulacagini bile bile) toplanir.
  4. Gece calismayi severim, gunduz ve gecem genelde birbirine karisiktir.
  5. Kizlarda genelde kisa sactan ve kakulden hoslanirim (ama simdiye kadar hic bir kiz arkadasimin oyle degildi)
  6. Kopegimin olmesinden cok korkuyorum bu aralar
  7. Hayatimda hic kabus-karabasan gormedim, bir ruya kotu ilerlese bile mutlaka birsey olur ve o kotu durumdan zarar gormeden siyrilirim.
  8. Sigarayi 5 kere biraktim 6 kere basladim (6 ay biraktigim oldu)
  9. Panik insan hareketlerinden ve anlik karar alan insanlardan hoslanmam
  10. Birsey alirken cok arastiririm, ozellikle internette. Zor begenirim.
  11. Cocuklugumdan beri dusuncelerimle esyalari hareket ettirmeyi denerim, hic basarili olamadim ama hep deniycem.
  12. Bir sarkiyi cok begenirsem ondan sikilana dek playlistde ayni sarki tum gun doner, taa ki sarkiyi icimde tuketene dek.
  13. Guzel insanlari severim ama "hersey uzaktan guzel" felsefesini kabullenirim (Zeren arkadasima saygi durusu)
  14. Escinsellere genelde pek bi cekici gelirim, sebebini bilmiyorum, San Francisco'da babam yasinda takim elbiseli adamlar sokakta yururken bana goz kirpar falan. Escinsel olsaydim daha hareketli bir ozel yasamim olurdu sanirim.
  15. Deniz urunleri yemeyi cok severim (mantarli karides guvec, lufer, kalamar falan mmmm)
  16. Pizzayi mantarli, misirli ve ince hamurlu severim (mantari genel olarak seviyorum)
  17. Ingiliz hastayi ilk seyredisimde Almasy magaradan Katharine'in cesedini cikarirken bende Almasy ile aglamistim.
  18. Yalniz basima sinemaya, bir restorana gidebilirim. Garip bakanlara cevap olarak daha garip bakarim.
  19. Bazen kafamda hayaller kurarim sonra komik birsey hayal eder gulerim kendi kendime ama cevremdekiler neye guluyorsun dediginde "hulyalara dalmistim ya, orda biseye guluyordum" demeye utanirim.
  20. Yeni tanistigim birisinin ismini hayatta aklimda tutamam, o kisiyle bir kac gun konustuktan sonra kafama yerlesir.
Ben de Selin'in ebeliyorum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder