15 Kasım 2005

moralim bozuk

Cok bos geciyor hayatim, kendime yeni ugraslar bulmam lazim burada delirmemek icin, eskiden daha icten yaziyordum bu bloga artik kendi reklamimi yaparken buluyorum kendimi.

Bugun ders arasinda amerikali bir cocukla konusuyordum onceden tanidigim, bana Turkiye'ye donecekmisin kis tatilinde dedi, evet dedim, dikkat et bombalama olaylari falan dedi, yok dedim o Jordan'da oldu (cografya 1e don sen yuksek lisansi birakip dedim icimden) Sonra cocugun amcasi oradaymis, aa yaralandi mi diyecekken oldu dedi gulerek, bize yemege gelicekti hatta ama patladi falan dedi yuzundeki gulumsemeyle, ben tam basin sagolsun ingilizce nasil denir diye dusunurken cocugun yuzundeki gulumsemeye baktim, yeah diyip konuyu gecistirdim. Varlik icinde yokluk bu olsa gerek.

Kulagim gene tikandi, halsizlik devam ediyor, odevler birikiyor, pilim bitiyor.



Technorati Tags: , , , ,

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder