30 Kasım 2005

Uyku halleri

Tepetaklak oldu uyku duzenim, gece 5de yatip oglen 5 de kalkiyorum. Zaten burada hava 5-6da kararmaya basladi, dolayisi ile gunes isigi goremeden geciyor gunlerim. Gecen gun Florida'nin koylerinden ciftci Nagihan'in telefonuyla uyandim, daha dogrusu uykumda konusuyordum taa ki telefondan gok gurultusunu duyana dek, gurleme degil de bir haykirma tadindaydi. Sonra video chati sonuna dek kullanalim sessiz sinema oynayalim derken ilk gelen soru "mustafa hakkinda hersey" cikti, hani "annem hakkinda hersey" filmi gene bir yere kadar anneyi anlatirsin gene ama Mustafa'da zorlandim. Odevlerimde bitti yapicak birsey olmuyor, aslinda odevlerim var ama son gune birakmadan yapamiyorum.


.. gundur sigara icmiyorum.


Technorati Tagleri: , , , ,

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder