5 Ağustos 2005

Danışman katili olabilirim

Önümüzdeki dönem amerikada danışman katili olabilirim. Adam mail atmış 2 gün önce diyorki biz programı gene değiştirdik projeler bundan böyle 3 ders olacak 2 değil. Ha birde bu 3 derste farklı dönemlerde alınmalı, ha son olarak yaz okulunda proje derside açmıyoruz. Tam olarak karşılığı biz senin okulunu keyfimizden bir dönem olarak uzattık demek efendim bu. Bir de projede silikon vadisinden bir firmayla ortak çalışmanız gerekmekte, firmayı siz kendiniz bulacaksınız.... Hadii... Ha bir de aynı zamanda okuldan 2 öğretim üyesi de bulmanız lazım projenizi destekleyecek, bunları da kendiniz bulacaksınız. Bir de utanmadan mail adresini koymuş, bişey sormak için 50 tane mail atıyosun hiç cevap yok, sonra telefonda "ben maillerime bakmıyorum, çok öğrencim var çok spam geliyor" diyor şerefsiz. O zaman süs olsun diye mi koyuyosun o mail adresini? 1 senede 3. program değişikliği bu ya, bıktım artık gerçekten. İnanın Türkiye'dekinden daha çok bürokrasi var bu okulda. İnsan diyor bırak bu okulu gel kendi isteğinle 12 ay hatta mümkünse 18 ay askerlik yap, doğuda ölüm korkusuyla soğuktan dağlarda titre ama bu danışman nazlarını, bu salak prosedürleri çekme....

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder