28 Eylül 2005

Bir gun

Bugun dersim yoktu, sadece danismana ve kutuphaneye ugramam gerekiyordu bir de yemek yemem.


Evden oglen 3 gibi ciktim, kampus hemen evin karsinda zaten. Hava gene sicakti. Once kutuphaneye gittim.



Kutuphaneden sonra biseyler yemek icin student union'a gittim. Student Union'da meksika yemegi olan Carne Asada yiyorum, pideye benziyor oldukca.



Yemegimi bitirdikten sonra muhendislik binasina dogru gidiyorum.



Proje danismaninin ofisi 3.katta o yuzden asansore dogru yuruyorum.



Danismanima 18 Kasim'da ki prezentasyonuma katilip katilamayacagini sordum, o da cuma gunleri okula gelmiyorum baska bir gune alabilir misin diye sordu, baska gun olmaz cunku proje dersi cuma gunu dedim, bir sonraki cuma ya da bir onceki cuma olabilir sadece dedim, anlatamadim, proje hocasiyla bir konus gene dedi, proje hocasi odasinda yoktu. Bende eve donmeye karar verdim.



Bu da kisa ve deneysel bir videoblogging denemesiydi.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder