28 Eylül 2005

Cok sicak

Bugun disarida hava cok sicak, eger uzerimde cuma gunku prezentasyonuma hic calismamis olmanin verdigi sucluluk olmasaydi kesin bu bos gunumde havuza giderdim. Disariya sabahtan postaneye gitmek icin ciktim ve saat sabah 10 gibi cok sicakti, nemli bir sicak degil ama gene de rahatsiz ediyor. Su an ogle vakti ve evden cikmak istemiyorum. Calismaya baslamam lazim ama hic icimden gelmiyor, birsey yapmiyorum, bos bos internette geziniyorum.

Bir de hala duzgun bir counter bulamadim sitem icin, bu son kullandigimi duzgun zannediyordum taa ki belli bir sureden sonra (ki bu sure 2-3 gun) istatistikleri ssildigini farkettim. Sebebi ise log dosyasinin dolmasiymis, bedava ya. Youtube'da sinirsiz video upload imkani varken bu adamlar 200-300Kbytein hesabini yapiyorlar, bir de istatistik sayfasina reklam koyuyorlar. Birisi guzel bir counter onersin lutfen soyle limit falan koymayan...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder